X
U

IMOLA

Uživajte u svojim pločicama.
Uživajte u svom stvarnom životu!

1874. osnovana je Cooperativa Ceramica d’Imola. Početak trajne strasti prema materijalima, marljivom radu, domišljatosti i inovativnosti. Uvjerenja koja je otvoreno iznio Giuseppe Bucci, osnivač zadruge, u
različitim statutima i u Paktu o bratstvu koji su potpisali izvorni članovi, postala su ono za što se društvo zalaže: očuvanje i promicanje rada kao temeljnog dobra pojedinca i tvrtke.

Tvrtka ima tri marke: Imola, LaFaenza i Leonardo, dio razvojne strategije koja se temelji na radikalnoj obnovi. Na taj je način Cooperativa Ceramica d’Imola postala svjetski simbol Made in Italy.

Imola akcijska ponuda

Imola kolekcije

Svakodnevni život je pozornica, sa svim nesavršenostima i neočekivanim događajima koji ga čine tako jedinstvenim i posebnim, ispričan iz definitivno neočekivane točke gledišta: PLOČICA – gdje je proizvod uvijek protagonist, ponekad i nesvjestan, nove Imola kampanje. UŽIVAJTE U SVOM STVARNOM ŽIVOTU!

Azuma

Azuma je utjelovljenje nove filozofije dizajna inspirirane Japanom i njegovim jedinstvenim konceptom dizajna prostora i stambenog prostora. Na temelju složenog materijalnog karaktera betona, Imola nudi rješenja koja su radikalno inovativna, a istovremeno su prožeta tradicijama koje se protežu tisućama godina unatrag.

Broxstone

Novi materijal inspiriran sedimentnim dolomitnim stijenama iz obitelji Limestone, pronađenim u Appalachian Mountains u Sjevernoj Americi. Kamen grube privlačnosti koji kombinira kvarcit i porfir i
podsjeća na iste suptilne nijanse koje se pojavljuju u prirodi, od sive preko smeđe do crne.

Blue Savoy

Hvaljen i cijenjen od strane dizajnera i arhitekata, istoimeni prirodni kamen koji se vadi u Haute-Savoie, u francuskim Alpama, koristi se u zatvorenim i vanjskim prostorima. Ima kristalnu pozadinu i nijanse koje se kreću od svijetlih plavkasto siva do tamno siva.

Elixir

Suvremeni izgled, u svojoj punoj drvenoj biti i modernoj estetici. Kolekcija se može pohvaliti s pet boja, sve su prirodne, poput prirodnog referentnog proizvoda, u kromatskoj skali, od krem do boje lješnjaka
koja prolazi kroz nijanse bež.

Ekskluzivne novosti su uvijek in!

Prijavite se na naš newsletter

Ja sam: *
Lokacija *

Ne propusti zapratiti nas na našim društvenim mrežama kako nebi propustio/la najnovije informacije o popustima, akcijama i novitetima. A nekad imamo i pokoji smiješni video 🙂